Posted by on 11 maja 2018

Dzięki uprzejmości Think Space W ramach cyklu konkursów Think Space zaprasza do udziału w konkursie tematycznym Rozmywalka .
– Jest zbyt wcześnie, by wiedzieć, czy Blur był barometrem początku XXI wieku, czy też neutralną reakcją na warunki panujące na terenie.
Brak programu pozwolił nam stworzyć własny, który nie miał nic wspólnego z Światowymi Targami i wszystko, co miało związek z naszą własną praktyką.
Pozwoliło to Dillerowi i Scofidio na połączenie światów sztuki wysokiej, architektury instalacji i architektury, kontynuowało badania wątków istotnych dla praktyki, jednocześnie zapowiadało zmianę nazwy firmy z D + S na DS + R.
.
Charles Renfro.
Więcej na temat opisu projektu przez jurora dla konkursu po przerwie.
Pawilony Światowej Wystawy Światowej prezentują innowacje.
W służbie podmiotów korporacyjnych, instytucjonalnych lub rządowych, zazwyczaj przewidują one postęp technologiczny lub wielkość filantropijną.
W najlepszym przypadku odnoszą się do obu.
Blur nie miał nic i był wynikiem niczego: żadnego programu, żadnych wymagań funkcjonalnych, definicji rozmiaru, żadnych mandatów na miejscu, żadnych celów obłożenia ani publicznych przepływów.
Program był serią słów i fraz w oparciu o kontrkulturę lat 70.: miłość, ja i wszechświat, zmienione stany, itp.
Rozmywanie budynków, Jezioro Neuchatel, Yverdon-les-Bains, Szwajcaria, 2002: Widok Aniosza Dek Podobnie nasza reakcja była zamierzona na nic nie dostarczając.
Oddaliśmy stronę z powrotem w przebraniu architektury.
W kawiarni.
Zwiedzający mogli wypić budynek (a więc i miejsce) w postaci zapakowanej wody.
Zamiast bogatego w media, wizualnego środowiska o wysokiej rozdzielczości, po wejściu w rozmycie nie widać nic i nic nie słychać.
Odgłos budynku, który był nieustannie przerabiany przez 30 000 wysokociśnieniowych dysz przeciwmgielnych, był dominujący.
Wizja była na pierwszym planie jako nadrzędny sens poprzez represje.
Blur Building, Lake Neuchatel, Yverdon-les-Bains, Szwajcaria, 2002: Rozmycie w wietrzny dzień Aby się zarejestrować i uzyskać więcej informacji, odwiedź tutaj.
[patrz też: boazeria drewniana, płytki podłogowe, deski na podłogę ]

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*


Powiązane tematy z artykułem: boazeria drewniana deski na podłogę płytki podłogowe

Posted by on 11 maja 2018

Dzięki uprzejmości Think Space W ramach cyklu konkursów Think Space zaprasza do udziału w konkursie tematycznym Rozmywalka .
– Jest zbyt wcześnie, by wiedzieć, czy Blur był barometrem początku XXI wieku, czy też neutralną reakcją na warunki panujące na terenie.
Brak programu pozwolił nam stworzyć własny, który nie miał nic wspólnego z Światowymi Targami i wszystko, co miało związek z naszą własną praktyką.
Pozwoliło to Dillerowi i Scofidio na połączenie światów sztuki wysokiej, architektury instalacji i architektury, kontynuowało badania wątków istotnych dla praktyki, jednocześnie zapowiadało zmianę nazwy firmy z D + S na DS + R.
.
Charles Renfro.
Więcej na temat opisu projektu przez jurora dla konkursu po przerwie.
Pawilony Światowej Wystawy Światowej prezentują innowacje.
W służbie podmiotów korporacyjnych, instytucjonalnych lub rządowych, zazwyczaj przewidują one postęp technologiczny lub wielkość filantropijną.
W najlepszym przypadku odnoszą się do obu.
Blur nie miał nic i był wynikiem niczego: żadnego programu, żadnych wymagań funkcjonalnych, definicji rozmiaru, żadnych mandatów na miejscu, żadnych celów obłożenia ani publicznych przepływów.
Program był serią słów i fraz w oparciu o kontrkulturę lat 70.: miłość, ja i wszechświat, zmienione stany, itp.
Rozmywanie budynków, Jezioro Neuchatel, Yverdon-les-Bains, Szwajcaria, 2002: Widok Aniosza Dek Podobnie nasza reakcja była zamierzona na nic nie dostarczając.
Oddaliśmy stronę z powrotem w przebraniu architektury.
W kawiarni.
Zwiedzający mogli wypić budynek (a więc i miejsce) w postaci zapakowanej wody.
Zamiast bogatego w media, wizualnego środowiska o wysokiej rozdzielczości, po wejściu w rozmycie nie widać nic i nic nie słychać.
Odgłos budynku, który był nieustannie przerabiany przez 30 000 wysokociśnieniowych dysz przeciwmgielnych, był dominujący.
Wizja była na pierwszym planie jako nadrzędny sens poprzez represje.
Blur Building, Lake Neuchatel, Yverdon-les-Bains, Szwajcaria, 2002: Rozmycie w wietrzny dzień Aby się zarejestrować i uzyskać więcej informacji, odwiedź tutaj.
[patrz też: boazeria drewniana, płytki podłogowe, deski na podłogę ]

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*


Powiązane tematy z artykułem: boazeria drewniana deski na podłogę płytki podłogowe

SimpleShift from ThemeShift - WordPress