Posted by on 9 września 2018

New York City Economic Development Corporation W minionym dziesięcioleciu rząd Nowego Jorku, wraz z licznymi organizacjami i zespołami projektowymi, podjął inicjatywę ożywienia miejskich przestrzeni publicznych i odzyskania niedostatecznie wykorzystanych obszarów, które od dawna kojarzone są z miastem.
s przeszłość produkcji.
Wszyscy znamy High Line, projekt, który przejmuje podwyższone linie kolejowe Chelsea i Meat Packing District, które jeszcze kilka lat temu stanowiły pustynię i erozję infrastruktury, która była piękna na swój sposób, ale w dużej mierze niedostatecznie wykorzystana.
.
Jest tam także Brooklyn Navy Yard, który stał się mekką dla projektantów, producentów i firm badawczych, a ostatnio nabył muzeum z okazji swojej historii.
Oczywiście są też drogi wodne miasta, które od wczesnej historii Nowego Jorku służyły gospodarce produkcyjnej i handlowej, stały się parkami wzdłuż nabrzeża w ramach Hudson River Greenway i FDR Drive.
Produkcja od dawna jest zastępowana przez Wall Street, ale istnieją części miasta, które wciąż zachowują przemysłową przeszłość wzdłuż historycznego nabrzeża i nadal obsługują niektóre z najważniejszych obiektów, które pozwalają na funkcjonowanie miasta.
Teraz nadszedł czas na ponowne wprowadzenie do użytku publicznego wśród tych stref przemysłowych.
Więcej po przerwie! Wypchnięty z nabrzeża Manhattanu w połowie XX wieku, miejskie elektrownie, oczyszczalnie ścieków i zakłady dystrybucji żywności przeniosły się do Hunts Point i Port Morris na południowym Bronksie, półwyspie, który wnika w ciało woda oddzielająca Bronx i Queens.
Ta prawie wyłącznie przemysłowa część miasta będzie miała teraz jedną z najnowszych przestrzeni publicznych na swoim podwórku: South Bronx Greenway.
Zaprojektowany przez Mathews Nielsen Landscape Architects, projekt powstał w ramach szeroko zakrojonej współpracy z NYC Economic Development Corporation, Departamentem Transportu NYC, burmistrzem Biura Planowania Długoterminowego i firmą doradczą Barretto Bay Strategies.
South Bronx Greenway jest długoterminowym planem dla tej części Bronxu; już w budowie jest Hunt s Point Landing, którego ukończenie zaplanowano na lato 2012 r., nabrzeżne udogodnienie, które zapewni sąsiedztwie naturalne siedliska dla zwierząt i rodzimych roślin oraz bezpieczny dostęp do nabrzeży dzięki zrównoważonym rozwiązaniom do uzdatniania wody.
South Bronx Greenway Plan; .
New York City Economic Development Corporation Długoterminowe cele South Bronx Greenway są szeroko zakrojone, ale proste: długoterminowy plan South Bronx Greenway; .
New York City Economic Development Corporation Zapewnij połączenia z istniejącymi projektami Greenway, aby ukończyć obwód, który może połączyć górny Manhattan z FDR i Harlem River Drive z Bronx River Park Greenway i Westchester, i stworzyć połączenie między Bronxem i jego sąsiadem, Randall .
s Island.
Zapewnienie alternatywnego środka transportu, pieszego lub rowerowego, w celu uzupełnienia braku dostępu do autobusów i metra na południowy wschód od drogi ekspresowej Bruckner, która tworzy barierę między Hunts Point a resztą Bronx.
Zapewnij naturalny krajobraz dla rodzimych roślin i zwierząt, aby powrócić na nabrzeże.
Zapewnij czyste powietrze i rozwiązania do uzdatniania wody w strefie przemysłowej.
Stwórz równowagę między strefami przemysłowymi i produkcyjnymi, które dominują nad tym obszarem, a zamieszkanymi w nich rezydencjami.
Hunt s Point Landing to pierwsza faza rozwoju i wyznacza wysoki poprzeczkę dla rodzaju infrastruktury, która ma powstać wzdłuż Green Bronx South.
Mieszkańcy South Bronx są notorycznie niezasłużeni, jeśli chodzi o poprawę jakości życia, jaką miasto przeszło.
Mała populacja, która znajduje się w zakładach przemysłowych i produkcyjnych, ma niewiele publicznych udogodnień dla transportu i rekreacji.
Ten projekt zapewnia obszar z parkiem sąsiedzkim, który jest również zaproszeniem dla turystów z innych części miasta.
Plan lądowania Hunts Point; .
New York City Economic Development Corporation South Bronx Greenway składa się z dwudziestu projektów, które będą wdrażane w trzech fazach.
krótko, średnio i długoterminowo.
Cele krótkoterminowe obejmują zazielenienie sąsiednich ulic, takich jak Lafayette i Hunt s Point Avenue z plantatorami, medianami i nawierzchnią przepuszczalną.
Hunt s Point Landing zajmuje czołowe miejsce w programie i zbliża się do końca.
Kiedy architekt krajobrazu Signe Nielsen po raz pierwszy zbliżyła się do miejsca, jej reakcja była zwięzła:.
Ogrom przemysłu i zbyt dużo asfaltu ..
Dawna ulica.
obecnie przekształca się w bujną greenscape rodzimej roślinności z ostrygowym siedliskiem, molo rybackie, wodowanie kajaków i przechowywania łodzi, poza systemem zbierania wody deszczowej i systemem filtracji oraz bardzo potrzebne połączenie z nabrzeżem.
było niewiele więcej niż reklamą
[podobne: dobór naczynia wzbiorczego, domy na wąską działkę z garażem, okna dachowe wymiary ]

Powiązane tematy z artykułem: dobór naczynia wzbiorczego domy na wąską działkę z garażem okna dachowe wymiary

Posted by on 9 września 2018

New York City Economic Development Corporation W minionym dziesięcioleciu rząd Nowego Jorku, wraz z licznymi organizacjami i zespołami projektowymi, podjął inicjatywę ożywienia miejskich przestrzeni publicznych i odzyskania niedostatecznie wykorzystanych obszarów, które od dawna kojarzone są z miastem.
s przeszłość produkcji.
Wszyscy znamy High Line, projekt, który przejmuje podwyższone linie kolejowe Chelsea i Meat Packing District, które jeszcze kilka lat temu stanowiły pustynię i erozję infrastruktury, która była piękna na swój sposób, ale w dużej mierze niedostatecznie wykorzystana.
.
Jest tam także Brooklyn Navy Yard, który stał się mekką dla projektantów, producentów i firm badawczych, a ostatnio nabył muzeum z okazji swojej historii.
Oczywiście są też drogi wodne miasta, które od wczesnej historii Nowego Jorku służyły gospodarce produkcyjnej i handlowej, stały się parkami wzdłuż nabrzeża w ramach Hudson River Greenway i FDR Drive.
Produkcja od dawna jest zastępowana przez Wall Street, ale istnieją części miasta, które wciąż zachowują przemysłową przeszłość wzdłuż historycznego nabrzeża i nadal obsługują niektóre z najważniejszych obiektów, które pozwalają na funkcjonowanie miasta.
Teraz nadszedł czas na ponowne wprowadzenie do użytku publicznego wśród tych stref przemysłowych.
Więcej po przerwie! Wypchnięty z nabrzeża Manhattanu w połowie XX wieku, miejskie elektrownie, oczyszczalnie ścieków i zakłady dystrybucji żywności przeniosły się do Hunts Point i Port Morris na południowym Bronksie, półwyspie, który wnika w ciało woda oddzielająca Bronx i Queens.
Ta prawie wyłącznie przemysłowa część miasta będzie miała teraz jedną z najnowszych przestrzeni publicznych na swoim podwórku: South Bronx Greenway.
Zaprojektowany przez Mathews Nielsen Landscape Architects, projekt powstał w ramach szeroko zakrojonej współpracy z NYC Economic Development Corporation, Departamentem Transportu NYC, burmistrzem Biura Planowania Długoterminowego i firmą doradczą Barretto Bay Strategies.
South Bronx Greenway jest długoterminowym planem dla tej części Bronxu; już w budowie jest Hunt s Point Landing, którego ukończenie zaplanowano na lato 2012 r., nabrzeżne udogodnienie, które zapewni sąsiedztwie naturalne siedliska dla zwierząt i rodzimych roślin oraz bezpieczny dostęp do nabrzeży dzięki zrównoważonym rozwiązaniom do uzdatniania wody.
South Bronx Greenway Plan; .
New York City Economic Development Corporation Długoterminowe cele South Bronx Greenway są szeroko zakrojone, ale proste: długoterminowy plan South Bronx Greenway; .
New York City Economic Development Corporation Zapewnij połączenia z istniejącymi projektami Greenway, aby ukończyć obwód, który może połączyć górny Manhattan z FDR i Harlem River Drive z Bronx River Park Greenway i Westchester, i stworzyć połączenie między Bronxem i jego sąsiadem, Randall .
s Island.
Zapewnienie alternatywnego środka transportu, pieszego lub rowerowego, w celu uzupełnienia braku dostępu do autobusów i metra na południowy wschód od drogi ekspresowej Bruckner, która tworzy barierę między Hunts Point a resztą Bronx.
Zapewnij naturalny krajobraz dla rodzimych roślin i zwierząt, aby powrócić na nabrzeże.
Zapewnij czyste powietrze i rozwiązania do uzdatniania wody w strefie przemysłowej.
Stwórz równowagę między strefami przemysłowymi i produkcyjnymi, które dominują nad tym obszarem, a zamieszkanymi w nich rezydencjami.
Hunt s Point Landing to pierwsza faza rozwoju i wyznacza wysoki poprzeczkę dla rodzaju infrastruktury, która ma powstać wzdłuż Green Bronx South.
Mieszkańcy South Bronx są notorycznie niezasłużeni, jeśli chodzi o poprawę jakości życia, jaką miasto przeszło.
Mała populacja, która znajduje się w zakładach przemysłowych i produkcyjnych, ma niewiele publicznych udogodnień dla transportu i rekreacji.
Ten projekt zapewnia obszar z parkiem sąsiedzkim, który jest również zaproszeniem dla turystów z innych części miasta.
Plan lądowania Hunts Point; .
New York City Economic Development Corporation South Bronx Greenway składa się z dwudziestu projektów, które będą wdrażane w trzech fazach.
krótko, średnio i długoterminowo.
Cele krótkoterminowe obejmują zazielenienie sąsiednich ulic, takich jak Lafayette i Hunt s Point Avenue z plantatorami, medianami i nawierzchnią przepuszczalną.
Hunt s Point Landing zajmuje czołowe miejsce w programie i zbliża się do końca.
Kiedy architekt krajobrazu Signe Nielsen po raz pierwszy zbliżyła się do miejsca, jej reakcja była zwięzła:.
Ogrom przemysłu i zbyt dużo asfaltu ..
Dawna ulica.
obecnie przekształca się w bujną greenscape rodzimej roślinności z ostrygowym siedliskiem, molo rybackie, wodowanie kajaków i przechowywania łodzi, poza systemem zbierania wody deszczowej i systemem filtracji oraz bardzo potrzebne połączenie z nabrzeżem.
było niewiele więcej niż reklamą
[podobne: dobór naczynia wzbiorczego, domy na wąską działkę z garażem, okna dachowe wymiary ]

Powiązane tematy z artykułem: dobór naczynia wzbiorczego domy na wąską działkę z garażem okna dachowe wymiary