Posted by on 19 lipca 2018


KIERUNKI ROZWOJOWE W BUDOWIE NA WIERZCHNI DROGOWYCH Wprowadzenie do nowoczesnych nawierzchni, spoiw cementowych oraz lepiszcz bitumicznych stworzyło nowe wymagania możliwości materiałowe i konstrukcyjne. Ssące działanie opon kół pojazdów mechanicznych spowodowało potrzebę powiązania nie tylko ziarn kruszywa, stanowiącego szkielet mineralny nawierzchni, ale głównie frakcji drobnych, wypełniających przestrzenie między ziarnami szkieletu mineralnego. Podstawowym materiałem do nowoczesnych nawierzchni ciężkich typów, zwłaszcza warstw górnych, bezpośrednio narażonych na niszczące działanie ruchu, stało się kruszywo granulowane Wysokiej jakości: (nawierzchnie betonowe i bitumiczne). [podobne: wiercenie w żelbecie, pręty mosiężne, Dmuchawy bocznokanałowe ]

Powiązane tematy z artykułem: Dmuchawy bocznokanałowe pręty mosiężne wiercenie w żelbecie

Posted by on 19 lipca 2018


KIERUNKI ROZWOJOWE W BUDOWIE NA WIERZCHNI DROGOWYCH Wprowadzenie do nowoczesnych nawierzchni, spoiw cementowych oraz lepiszcz bitumicznych stworzyło nowe wymagania możliwości materiałowe i konstrukcyjne. Ssące działanie opon kół pojazdów mechanicznych spowodowało potrzebę powiązania nie tylko ziarn kruszywa, stanowiącego szkielet mineralny nawierzchni, ale głównie frakcji drobnych, wypełniających przestrzenie między ziarnami szkieletu mineralnego. Podstawowym materiałem do nowoczesnych nawierzchni ciężkich typów, zwłaszcza warstw górnych, bezpośrednio narażonych na niszczące działanie ruchu, stało się kruszywo granulowane Wysokiej jakości: (nawierzchnie betonowe i bitumiczne). [podobne: wiercenie w żelbecie, pręty mosiężne, Dmuchawy bocznokanałowe ]

Powiązane tematy z artykułem: Dmuchawy bocznokanałowe pręty mosiężne wiercenie w żelbecie