Warning: file(http://tymek10.nazwa.pl/statlink/ender_blogi.txt): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/hydra7/ftp/podloga-drewniana.biz.pl/media/data.php on line 27

Warning: file(http://tymek10.nazwa.pl/statlink/ender_tagi.txt): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/hydra7/ftp/podloga-drewniana.biz.pl/media/data.php on line 28
protea

protea

Nalezy unikac stosowania kolan, szczególnie o malym promieniu

Należy unikać stosowania kolan, szczególnie o małym promieniu, umieszczonych bezpośrednio na wlocie pompy. Powodują one wtedy nierównomierny rozkład prędkości w króćcu wlotowym, a zatem i nierównomierne zasilanie wirnika. Między kolano i wlot pompy należy wstawić króciec o długości l ~ 2 ds. Kolana redukcyjne, w których następuje wzrost prędkości przepływu i wyrównanie jej rozkładu w przekroju poprzec...

Więcej »

Nowoczesna architektura : Kaap Skil, Maritime i Beachcombers Museum Wins Daylight Award 2012 / Mecanoo Architecten

Dzięki uprzejmości Mecanoo Architecten Tegoroczna nagroda Daylight, prestiżowa nagroda przyznawana przez Fundację Living Daylights, która honoruje projekty, które osiągają optymalny rezultat w łączeniu światła dziennego, sztucznego światła i designu, została przyznana Kaap Skil, Maritime i Beachcombers. Muzeum na holenderskiej wyspie Texl. Zaprojektowany przez Mecanoo Architecten, można prawie poczuć pogodę ze wzglę...

Więcej »

Zasuwy kolnierzowe sa uzywane czesciej

Zasuwy kołnierzowe są używane częściej, a przy ciśnieniu ponad 12 at używa się ich wyłącznie. W zasuwie częścią zamykającą jest tarcza o przekroju klinowym, zaciśnięta w gnieździe, którego powierzchnie stykające się z tarczą są wyłożone pierścieniami z brązu. Przez tarczę przechodzi nagwintowane wrzeciono mosiężne albo ze stali nierdzewnej. przez którego obrót tarcza podnosi się do góry lub opuszcza w dó...

Więcej »

Magazyn architektoniczny : Kompleks Różańcowych Świętych Różańca Ulega przeprojektowaniu

KIERUNKI ROZWOJOWE W BUDOWIE NA WIERZCHNI DROGOWYCH Wprowadzenie do nowoczesnych nawierzchni, spoiw cementowych oraz lepiszcz bitumicznych stworzyło nowe wymagania możliwości materiałowe i konstrukcyjne. Ssące działanie opon kół pojazdów mechanicznych spowodowało potrzebę powiązania nie tylko ziarn kruszywa, stanowiącego szkielet mineralny nawierzchni, ale głównie frakcji drobnych, wypełniających przestrzenie ...

Więcej »
http://www.logopedawarszawa.info.pl 751#ariston bojler elektryczny , #lsb msb , #tapicerski , #mieszkania bytom olx , #domek na narzędzia olx , #pcv wykładzina , #wymiary płyty cd , #rosiczki sklep , #układ szeregowy , #dlaczego włącza się wentylator chłodnicy na zimnym silniku ,